torsdag, september 14, 2006

uhh

jag lär ta tag i detta med telefon nu, har brännt 75 dollar på mitt kontantkort nu sen jag kom hit.. dyrt de! bara idag har de gått åt 12,5 dollar på ett samtal.. borde kunna få ner min minuttaxa från $0,25 till $0,1.. ska bara ta reda på vem jag ska ringa till..! Nu blir de iaf en tur till duschen eftersom jag kom hem från gymmet för typ 55 min sen.. tokstark nu sen erwin kört slut på mej.. lirade även lite basket på de! jobbig sport! fick ju springa som en galning för å hänga med! Lite weeds på de och sen sova för å gå upp å ta en cykeltur imorrn!
Posted by Picasa

juste de.. vädret: Molnfritt och 18 grader.. kyligt de, e nog kallast hitills.. men klockan e 00:12 så de får la duga

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Du har inte tänkt att du kanske kunde spara ner på dina offentliga toalettbesök istället?

Hans sa...

ne, man måste ju prioritera vad man vill göra med pengarna.. ringa folk och pinka e ju två helt olika saker!

Hans sa...

och de sura e ju att jag får betala när folk ringer mej å... dvs det var ointe ens jag som ringde igr när de gick lös på så mycke.. de var marybeth..!

Jesper Löfgren sa...

Ever heard of Skype?...