måndag, september 04, 2006

Seriös dag idag

Har lyckats göra lite skolsaker idag faktiskt.. så nu har jag fixat de uppgifter som skall lämnas in imorrn och sen läst lite i "The Dirt" snart klar med den faktiskt! riktigt grymm bok måste jag säga... Hittade även rikemanskvarter nummer två här i Norman idag, sjukt feta villor där också!

Slängde även in en bild på en tuff grej som de hade på resturangen vi käkade på i fredags, när vi väntade på bord så fick vi denna grej och när de fanns ett bord till oss så började den vibrera och blinka å ha sig.. rätt finurlig grej =D

Nu ska jag ta mej till gymmet en sväng för att fullborda träningsdagen, ikväll e jag bjuden till josephine på "some french crepe", om jag minns rätt så har jag käkat de nån gång i frankrike, e typ som pannkakor med en massa grejer i, tydligen öl, för de kom precis förbi här och tog min sista =D
 Posted by Picasa

Inga kommentarer: