söndag, september 24, 2006

Oh, it looks like shit..!

Har inte haft nå tid för bloggen denna helg.. vart full tupp istort sett hela tiden!
Blev ingen bil i fredags iaf.. Jag, boris och Jorge åkte till oklahoma city och kollade på en massa bilar men hittade inge fränt mer än en, som dock kostade 4120 dollar med alla prutmetoder som fanns.. var dock lite för mycke småfel på den, typ grillen satt lite löst osv.. verkas förövrigt som amerikaner är sämst i välrden på att köra bil.. för i stort sett alla bilar har lite småskador, kanske nått å göra med att alla kör lite halvfulla här å..?

Blev iaf en utgång utan dess like när vi kom hem.. Fede, min nya room-mate, han på bilden ovan, drog med mej på nån fest med beer-bong å grejer..! Blev ett himla drag iaf, finns bilder på picasa så de e bara se efter, tror jag tog mej hem till min säng vid 06:30, var iväg till nån sorority och sånt efter den första festen..

Vakna iaf upp vid 11 kanske och vandra ner till poolen med Fede å Boris, vandra till sonic å köpte frukost bestående av grillad kyckling hamburgare och sen blev vi kvar nere vid poolen till två kanske.. Efter de fixa jag en fotbollsbiljett genom Eva, en svensk tjej här och sen blev de fotboll, ick dock hem efter halva matchen för vi ledde med 41 - 0 och de var helt klart vilka som skulle vinna, matchen slutade iaf 59-0..
Efter de blev de en snabbmåltid med kristoffer och sen förfest hos erwin fram till 12 typ.. då hoppade in i en taxi och åkte till campus corner, var dock tokmycke folk och läskigt långa köer.. precis när vi skulle kliva ur så ringde maribeth så tog bara taxin vidare till the reservs och blev kvar där sen, lite pizza med öl typ.. somnade tom vid två så var riktigt skönt å vakna imorse helt pigg vid nio =D fick tag på Boris vid en tolv ett nån gång så vandra dit å käkade frukost bestående av pasta med kyckling och biff =D sen vandra vi och margaritha till nå sorrority grej där de bjöd på mat och bara gled med lite =D Eftermiddagen spenderades på beachvolley planen och i poolen.. så nu har jag precis gjot lite läxa som jag hade! ska dona lite med mitt rum nu.. resultatet kommer strax upp här..

Oh yeah, måste vara nån form av rekord på långt inlägg detta å.. =D Posted by Picasa

Inga kommentarer: