söndag, september 17, 2006

Lördags Panam


Blev Panam-party på campus corner igår, riktigt skoj tillställning med en massa lationodans å grejer.. Aldrig haft så många frivilliga danslärare i hela mitt liv, lär skylla lite på mina blå ögon och min blonda kaluffs, finns få saker som går hem så mycke här som de =D
Hoppade iaf bara in i en bil när de stängde krogen och blev avsläppt vid the reserve buildings för att haka på lite annat folk jag känner som hade efterfest där.. blev en massa konstiga disskutioner om allt från Ingemar Bergman till snatch och folks mammor =D
Ska försöka fixa lite bilder från kvällen senare, har kommit på att de e enklare och låta andra ta alla bilder och bara be dem skicka dem sen.. lite slug måste man ju också vara!

Nu ska jag vänta in Boris och sen bär de av till skolans biblotek för lite studier och sånt, man e ju en seriös och duktigt student! Posted by Picasa

Kan även påpeka att det är riktigt bakisväder är, synd bara att man inte e bakis...! var ynka 13 grader och regn ute när jag vakna.. nästan svenskt väder de ju! uh...! E iaf uppe i 18 grader nu och snart ska de bli 25 med åska =D

1 kommentar:

Hans sa...

okidoki