torsdag, april 23, 2009

Christer!

Har haft en bra vecka på jobbet då jag äntligen hamnat rätt! nergrävd i en massa excelflikar och databaser! Är faktiskt riktigt trevligt och sitta och fippla med siffror hela dagarna och känna sig som Dilbert. Till min förtjusning så har jag insett att kl 8:00 i charlotte är kl 14:00 hemma! Vilket betyder Christer på p3 =D Så nu poppas p3 via webradio hela dagarna och när det blir kväll hemma och dåliga program så slår man bara över till p3 svea..

Känner även att det är dax och återuppliva en gammal tradition på denna blogg.. att slänga upp en massa bilder på vädret! Kommer bli skönt att fara till tyskland snart så jag slipper denna värme. Fick veta att jag ska till Österrike en sväng ovkså under min tysklandsresa samt gå en säljutbildning på tre dagar med folk från skandinavien.

2 kommentarer:

Fahle sa...

Skoj att du trivs på jobbet! Du verkar ha de rätt soft iaf.. Fixa en bild på kontoret!

Hans sa...

Soft är att ta det lite i underkant.. har aldrig jobbat så mycke som nu i hela mitt liv.. Värre än ett tenta-p under törnens piska...