onsdag, april 29, 2009

Smart, Sexy, Innovativ

Da har jag kommit in lite mer i de tyska rutinerna.. Kan saga att det svaraste ar att komma ut sangen.. Dar man i vanliga fall satter fotterna finns det ju nu en halvmane i lader! sa man far rulla ett extra varv innan man kommer till kanten vilket e sjukt illa da ladret e skitkallt pa morgonen..
Igar blev det iaf en tur ut pa stan med mina nyvunna tyska kompisar.. Trevligt nog stod Schaefer for hela kalaset ocksa! Blev en god flaskfile med svampsas. Slanger in lite fina bilder harifran ocksa, den fyrkantiga plastsaken langst ner ar min tv-dosa.

Nytt mobilnummer har jag ocksa, sa ring mej pa +49176 782 48649 fram tills i juni!










3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hahahha, den där TV-dosan vinner fan =D... Jag ser en säl framför mig som försöker ta sig ur sängen på morgonen ;)... Det är ju en jäkla förvuxen barnsäng du fått =D

Johan sa...

Var i Tyskland är du placerad. Jag ska ner till Tyskland över helgen den 22 maj, nordtyskland.

Nu har vi beställt flyg till USA. Jag va rädd för att det skulle bli dyrt när vi är sent ute men vi fick det för 5167/person så jag är nöjd.

Hans sa...

Jag ar i Giebelstadt sa en bit ner i Tyskland men den helgen du talar om ar jag pa resande for nagonstans i Tyskland.. mamma a pappa kommer ner for lite semester..