torsdag, april 09, 2009

Första veckan

Då har den första veckan avklarats och det firades med lite pizza och en öl ute i solkskenet! Riktigt trevligt med ca 20 grader och solsken... Har fått mina resedatum för tyskland nu och det blir en mindre flytt då jag ska vara där i 6 veckor! Från den 26:e april till den 6:e juni. Trevligt nog flyger de in Haleigh den 10:e maj och sen flyger hon hem med mej i juni! Så vill nån åka till Tyskland en sväng är ni välkomna! Nu blir det långhelg! Bra start på arbetslivet...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Kristersson sa...

Vilken stor pizza du fick om man jämför med frugan, märks vem som är en äkta amerikan :-) Finns det förresten ingen riktig öl i det där landet?

Hans sa...

Jo, men sommaröl e fint när de e varmt ute! Har nog chansen till riktig ölproving snart iaf.. får hoppas på att det finns en litn pub i min by bara..

Jacob sa...

oooooh, vilken god pizza det där såg ut som! Nu måste jag köpa en egen tror jag..