torsdag, april 16, 2009

Löning!

Haft en riktigt händelsefull vecka nu faktiskt! I tisdags var jag ner till South Carolina och kikade på Walgreens distributionscenter som kostat nånstans över 100 miljoner dollar.. Ruskigt stort var de iaf jämfört med den enda referensen man har som är Stadiums dc i norrköping.. Direkt efter det var det bara att fortsätta ner till södra georgia och bo på hotell en natt. Onsdagen spenderas hos Frito Lay som tillverkar en massa chips och salsa osv.. Idag har jag mest renskrivit alla antecknigar från igår och försökt göra en flödesplanering över deras nya dc.. Imorrn bär det av ner till South Carolina igen då jag ska ner till walgreens igen och hälsa på högsta chefen för Schäfer Noell..

Det bästa var dock att få första lönechecken rakt ner i brevlådan.. Ser ut som att jag endast kommer betala 11 % vilket är bra mycke lägre än vad jag trodde det skulle bli.. Fint de! =D

Bilen på bilden var parkerad utan för jobbet i måndags.. en 1929 års T-ford om jag minns rätt..

2 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Du får lön varannan vecka eller?... Förövrigt så tycker jag du ska sälja din riskokare och köpa en riktig Farmor Anka-bil, passar dig bättre.

Jacob sa...

Lägg upp nån pedagogisk kopia på en sån flödesplanering du gjort här vettja! Vore intressant!