onsdag, april 01, 2009

Lägenheten!


Vart en fartfylld dag på ikea där flyttgubbarna hade sönder vår sänggavel så vi ska byta den imorgon samt att vi råkade köpa fel storlek på tyget till soffan.. hur nu de kan ha två storlekar på en karlstad tvåsits-soffa..? Har även handlat en tv idag! =D Inte en sån jag ville ha då våra pengar sinat sjukt snabbt på grund av att jag inte har nån kredithistoria i USA. Vilket betyder att alla vill ha en deposition när vi skaffar nått, lägenhetsfolket $ 500, el $ 250 och kabel-tv/internet $ 100. Var meningen att dessa pengar skulle täcka ett kök
sbord och en del av min tv men så blev inte fallet så just nu saknar vi ett köksbord och jag har fått nöja mej med en billigare walmart-tv..! Klocka in på 42" och 1080p iaf så är inte helt onöjd! =D Har även skaffat en skoj sakt till tv:n så vi kan spela in en massa grejer osv.. så nu kommer jag aldrig missa ett avnitt i mina tv-serier då jag kan ställa in den på att spela in alla nya avsnitt! Hade även lite flyt med IKEA då de öppnat för bara två mån
ader sedan.. Här nedan kommer lite bilder från lägenheten innan våra möbler kom:
Från matrummet ut i tv:rummet/kök
Köket
Badrum
Badrum
Planlösningen

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Vilket überamerikanskt badkar.. Såna hittar man bara där... Har du sån där automatisk rengörare som Sean hade?

Johan sa...

Vad va det för amerikanskt med det badkaret? LGH så sjysst ut.

Jesper Löfgren sa...

Alla amerikanska badkar ser ut så där, infällda kranar och hela den femman...

Hans sa...

kan ju vara stödhandtaget för alla tjockisar så de kommer upp också =D och lägg märke till fuskträgolvet ;) Duschrengörren är en framtida investering.. måste ha köksbord först!

Fahle sa...

Looking goood! MEN ingen bild på tv:n och utsikten? (som jag fick bakläxa för)

Hans sa...

De kommer, hade inte ens fått upp tv:n när jag tog korten, men nu står den här och skiner.. testspelat den med wii osv också ;)

Johan sa...

Hmm tycker badkaret ser rätt likt ut de jag träffat på neråt Europa...När få man se ett dopo i poolen. För du har väl en utanför?

Hans sa...

tja, den öppna den 1:a april så det finns en möjlighet redan nu men är tveksam på att värmen är den rätta =D

Jacob sa...

ser ut att vara en riktigt stilig lägenhet ni har fått tag på!