onsdag, april 08, 2009

Cops 2.0

Har faktiskt jobbat på riktigt idag då jag skapat en liten powerpoint presentation för att förklara ett flöde i ett kommande distributionscenter för walmart! Lite skoj och en aning svårt men lyckades med det hela iaf.. Ska tydligen iväg till south carolina på torsdag nästa vecka för att träffa min riktig vd från tyskland också.. Annars har det inte hänt speciellt mycke då jag inte haft så mycke tid till annat.. Working man nu! Postar en tuff bild från min parkering utanför lägenheten här, en civilpolis e tydligen granne med mej =D En annan lite skoj sak då det gick bra är att familjemedlem nr 2 har lyckats blivit biten av en hund nu! Haleigh gick ner för trappan då en granne öppnade dörren och deras hund for ut och gjorde ett snabb-bett i haleigh ben.. Inte riktigt lika farligt som pappas utan mer ett nafs. I början har jag hört deras hund då den brukar skälla när man går förbi deras lägenhet men idag när jag gick upp och tom klampade lite extra hårt hördes inte ett knyst så vem vet, den kanske e borta nu..

Seinfeldt på tv nu!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Åh, din granne kommer älska dig för att du kollar på Cops =D... Hoppas Haleigh klarar sig från stelkramp och andra åkommor.