måndag, april 27, 2009

Ja ja alles gut, sehr schön

Da har jag anlant till Tyskland och min arbetsplats for de kommande 6 veckorna.. Rean gick riktigt bra da jag iborjan trodde jag skulle fa lyssna pa skikande barn hela resan men de tystnade ratt snabbt.. dock sag jag att de spytt ner hela satet dar de satt nar jag gick ut sa e ruskigt glad jag inte satt pa raden bakom dem... Val i Tyskland sa fick jag tag pa en tagbiljett riktigt snabb sa han inte ringa killen som skulle hamta mej innan taget gick.. min telefon funkade inte heller men det loste sig genom att jag lanade nan killes telefon pa taget iaf.. Val framme spenderades dagen med att bli presenterad till alla pa kontoret och sen lite planering av de kommande veckorna och sist en tur till deras testlokal for nya system vilket var riktigt haftigt! Kommer nog bli riktigt roligt att jobba har da det ar bra mycke yngre medarbetare och jag har en del skoj saker inplanerat! T.ex. blir det en saljkurs 25 - 27 maj och sen en tur till Wals i Osterrike den 2 - 4 juni.. Det enda riktigt daliga ar att det inte finns internet i lagenheten men har iaf en rund sang att njuta av.. Man kunde ju nastan ana det da man hamnat i tysklands mitt, antagligen ocksa centrum for laderporr produktion eller natt...


5 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Hockeysängen!...

Fahle sa...

Asså din säng, det finns så många pikar man skulle kunna ge, så många infallsvinklar att det helt enkelt får vara.

Hans sa...

Later bara som du tror du e roligare an vad du igentligen ar.. ;)

Fahle sa...

Man behöver inte vara rolig för att pika om den sängen. Gud vet vad som skett i den!

Fahle sa...

Å du gör det så bra själv i inlägget ovan lol...