måndag, april 06, 2009

Yesbox!

Yep! då har jag jobbat min första dag och de gick fint. Har en lite seg start då jag måste lära mej deras olika produkter vilket betyder studera en massa fallstudier och reklamblad... Men det blir lite bättre längre fram! Nästa vecka blir det en resa till ett distributionscenter i South Carolina på måndag och onsdagen skall spenderas på ett kundmöte i Georgia! Sen blir det en vecka till i USA för att sen följas av några veckor i Tyskland.. =D Ser ut som att det blir en hel del resande iaf då min chef börja prata om Österrike samt nått till projekt i nått annat land.. Annars hände det inte så mycke, skrev på lite papper, fick min mail, nyckel, ny dator mm. Chuck på tv nu! Hojt!

6 kommentarer:

Jacob sa...

Låter som ett riktigt skoj jobb ju! Tyskland, Österrike.. Bara att ta med skidorna då om det fortsätter så till vintern!

Jesper Löfgren sa...

Hah, jag har en teori! Du vet den där gamla vanliga Sweden = Switzerland... Jovisst, tror de fått för sig att du är från Schweiz och kommer därför skicka dig till alla tyskspråkiga länder =D...

Kör ni Mac på jobbet? ;)

Hans sa...

ne, inge mac här.. ska ju göra hårda beräkningar..!

Fahle sa...

Fan va sköjigt!

Emil sa...

Jag håller tummarna för att jespers teori stämmer..! vore sjukt kul om den stämde..!

Hans sa...

Tveksamt att den gor de da han som e min chef kommer fran holland.. men men! hoppas pa natt tufft land sen! lite lyx ar dock att de troligen kommer flyga in Haleigh till tyskland ocksa..