lördag, april 25, 2009

Plask i poolen

Började dagen med en tur ner till Matthews farmers market idag då Haleigh var sugen på en massa frukt.. de hade dock inte ingen frukt så blev en baguette och sen fr vi hem för jag höll på att smälta bort i värmen.. Slutade upp med mitt andra dopp i poolen och sen fortsatte vi dega där fram tills kl 12 då vi tog vår baguette och for till en park för en liten picknick. Efter middagen har varit lugn då jag blev helt slut av värmen.. kommer nog ta ett tag å vänja sig med detta.. Tur nog så står 6 veckor i Tyskland på menyn med avresa imorgon så kommer komma tillbaka till Charlotte lagomt till att det är 30+ temperaturer ute i ca 3 månader...
Slänger in en liten bild på mitt kontor också som jag haft i en vecka nu.. ska styra upp det sen med en Dwight figur och min digitala fotoram! Vet inte ens hur mycke tid som kommer spenderas på kontoret då det verkar vara ett resande jobb jag fått.. Ska nog försöka lirka mej in på nått skandinaviskt projekt så jag kan komma hem och hälsa på lite!

5 kommentarer:

Johan sa...

Lite papper du har! Dde där högarna kommer att växa kan jag lova dej! =)

Hans sa...

ne, har precis städat undan dem och packat ner allt viktigt ;)

Sjögren sa...

packat ner i runda arkivet förstår jag =)

Jesper Löfgren sa...

Stilig utsikt från ditt kontor ;)

Fahle sa...

Är ju en massa papper!