söndag, augusti 27, 2006

det finns en seriös sida av mej också!


Ska precis ta tag i de hemuppgifter jag fått över helgen, borde bara ta 30 min för de va rätt simpla saker som skulle göras..
Kan iaf säga att amerikaner e precis som vi, dvs de ska ha efterfest å prylar..

Startade kvällen igår med lite gratismat å sånt, sen kom de en massa folk hem till mej å vid nio kom en snubbe och hämtade oss å körde oss till pubben vi skulle till.. Helt ok ställe med en massa folk, träffade iaf på en amerikan, Sam, som fixade efterfest åt mej, blev kvar där till 05:30 innan de var dax å bege sig hemmåt =D skoj var de iaf!
Vaknade vid ett idag, måste nästan vara nån form av rekord..!? käkade iaf lite å drog ut å cykla en stund, cykla förbi en helt ful kyrkogård också med en massa färgglada saker på gravarna, så dör jag får ni allt se till så jag kommer hem, vill ju inte bo på ett tivoli, plus att den låg mitt i ingenstans efter en väg bara.. =D

Har även käkat gratis mat idag å, dvs jag har inte betalt för ett mål mat på hela helgen =D idag var de grillad hamburgare som stod på menyn!
Som sagt lite skolgrejer nu och sen en film eller liknande!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Psst... De där färgglada sakerna på gravarna kallas för blommor... Den enda skillnaden är att vi lägger dem vid backen medan jänkarna sätter sina i toppen av gravstenen...