måndag, augusti 21, 2006

Nu var de slut på de roliga


Mmm.. imorrn lär man ta tag i allvaren och gå till skolan å.. tråkigt de! annars har ju denna veckan mest varit som en semester med lite hängande runt poolen och festande =D Har även köpt mej en andra cykel här, en snygg soft surfcykel =D jag å Boris fixade lite skjuts till walmark så tog vi cyklarna hem medans Laetitia, en av brunetterna på bilderna nedan, fick ta alla våra andra grejer som vi köpte.. bland annat ett par datahögtalar! så nu kan jag störa grannarna med lite basdunk också =D
Kom precis hem från fransosens middag då Jag boris och laetitia käkade lite kycklingfilé med creme fraishe-sås och ris till! gott och nyttigt, dvs riktigt skönt å slippa allt som har med fast food att göra!
Har även precis haft min första msn-disskution på engelska.. allt blev lite krångligare men gick rätt smidigt iaf! man har ju utökat sitt ordförråd till de dubbla redan iaf! Tarrah och Lauri trodde inte ens på att vi aldrig hade bott i ett engelsktalande land.. =D

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Om de tycker så om din engelska, vad skulle de då inte tycka om t.ex. min, jag som iallafall behärskar språket ;)