söndag, augusti 20, 2006

jaha du

Då har en hel helg passerat här nere.. inte vilken helg som helst heller, utan en grymmt rolig en där istort sett allt hänt =D började i fredags då vi gick till nån baptist-kyrka för att få lite gratismat.. så vi drog i oss två pizzabitar för att sen vandra iväg till campus corner för lite öl och sånt.. blev dock en massa öl och så råkade en tysk se när jag beställde in en jägermeister å bli helt nöjd så han å boris å en till började köpa en massa jäger, slutade med 8 st som gick rakt ner i min mage.. som tur e så var de inte så speciellt stora så man blev ju inte helt lost!
vid tolv typ drog iaf jag å boris vidare till nån ny bar vi inte vart på förr.. maloneys om jag minns rätt.. där de var en massa amerikanska människor där iaf så vi träffa på några tjejer å en kille där som vi hakade på hem på efterfest! slutade med att jag hängde där hela helgen för de tyckte jag behövde nån som visade upp de riktiga delarna av Norman.. måste iaf säga att amerikaner e ruskigt trevliga å lätta att ha å göra med..

Blev lite snabbmat på lördagen å sen en tur till gymmet som är helt gigantiskt stort och riktigt flott! Efter de åt vi på nån italensk resturang för att sedan polocka upp boris och dra ut på krogen en sväng igen.. drack även så kallad tattar-öl som är ölburkar med ca 70 cl i.. blev iaf en liten krogrunda som slutade upp här med ett nattdopp i poolen som varade i 5 minuter.. kom en vakt å bad oss gå så vi vandra hem istället..
Idag har jag mest softat vid poolen med fransoserna och sen vart en sväng till gymmet å donat lite! kommer nog bli starkt av å vara här..

nu e de iaf duschen som gäller och sen hem till boris för å få i sig lite käk.. första målet mat sen jag kom hit som inte är från en resturang =D




Inga kommentarer: