måndag, augusti 14, 2006

Äntligen

Idag har de hätn en massa grejer! efter en hel dags köande så har jag iaf lyckats få tag på min lägenhet som ser flott ut.. kommer nån bild snart.. hänge iaf med nån snubbe från colombia under dagen som var rätt skoj, vi fick med oss nån korean å som man knappt förstod men de gick fint =D
Efter allt köande så fick man äntaligen ta sig till lägenheten iaf, träffade en tysk snubbe så fort jag klev innanför dörren, dock inte han som skulle bo här utan hans polare.. men de verkar rätt trevliga. De hade även med sig en tjej som plockat upp dem på flygplatsen som skulle köra dem till walmart så de var bara slänga in väskan på rummet å haka på.

Walmart stod iaf upp till de förväntningar som fanns! de första jag såg när jag kom in var en tjockis som körde runt i en permobil..!? fick även höra att de sålde vapen precis när vi skulle därifrån.. så lär nog kolla in de imorrn då vi ska dit igen. fanns allt mellan himmel å jord där så de var bara börja handla, dessvärre hade vi inte kolla upp vad de var som vi behövde köpa så de blev lite halvhandlat bara, tex har jag ett duschdraperi men inget å sätta upp de med..
Började även åska när vi var där å jävlar vad de small.. har då aldrig vart med om nå liknande!
tokläckert..

Kom precis in en fransman som ska bo här å.. kommer väl en fjärde imorrn å! men lär gå ut med att jag fick de bästa rummet =D

Måste även påpeka att min nya mobil har grym batteritid.. inte laddat den sen jg kom hit å över halva batteriet e kvar än! nätan lika bra som laptopen..


Inga kommentarer: