onsdag, augusti 16, 2006

Sånna patrioter

Vart på en massa föreläsningar idag om hur, vad och varför vi ska göra de vi nu ska göra här i oklahoma.. De väsrta var dock att hon som presentera allt var som en hejarklacksledare som manade på publicen och hade sig, så applåderade de typ allt som hände och var helt nöjda när de kunde säga nå bra om skolan, helt sjukt! En sak är iaf säkert att de e lika heta på sitt universitet som de är kära i sitt land.. tror aldrig jag hört så mycke applåder nånsin!
De är en massa kyrkor här å som vill dela med sig av allt, tror jag fått reklam av minst 6 st olika kyrkor idag, visste inte ens om att de fanns så många olika..! men när vi vandra efter Elm Avenue var iofs alla hus i ett helt kvarter olika kyskor, ca 10 st.. galet dumt iaf!
Kom nyss upp från ett provbad av min pool också! de var riktigt grymmt, satt i poolen i en timme å snackade med nån spanjor å nån amerikan.. så u har jag precis ringt till en tysk som bor på "east side" av Traditions så nu väntar vi på en viss Tarah som ska komma å hämta oss å ta oss en pubrunda eller nå sånt med sina kompisar..
Har även lyckats få tag i min adress så nu kan ni skicka fina grejer till mej å! den e följande:

OU Traditions Square - West
2730 Chautauqua Avenue, Building M, Room 305D
Norman, OK 73072


Har även nytt mobilnummer.. +1(405)-7088-441

De har hittat min älskling på flygplatsen å så den borde bli levererad imorrn om jag fattade allt rätt, hade lite problem med å lämna min adress då jag inte har en aning om hur man uttalar gatan jag bor på =D inte ens russel, en englesman visste hur man skulle säga de..
Nu ska jag iaf ta mej en (förhoppningsvis) god öl som jag köpt idag, jag å russel letade reda på öl-affären som låg typ två kilometer från mitt hus och köpte 30 öl var för 23 dollar =D dvs 5,5 kr styck..! fick en kylväska på köpet också!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Åh, jag kan känna den där amerikanska patriotismen, hjälp... Lät lite som om du var på inspelningen av Ricky Lake eller nåt =D...
Jag tror att gatan du bor på förövrigt är döpt efter den där håriga saken i Star Wars.. Ha!