onsdag, augusti 23, 2006

Julafton


Ramla in i lägenheten idag efter skolan å till min stora glädje och antagligen ingen annas så stod de en massa kartonger å grjer utanför min dörr =D var bara slita upp dem och börja bygga ihop min cykel.. man hade kunnat önska sig en verktygslåda men de fick allt gå med ett multiverktyg.. är iaf precis klar med jobbet och väntar bara på att de skall torka upp ute så jag kan ta mej ut på en provtur! Åskade en massa nyss men nu skiner solen igen!

Kan även nämna att jag gjort klart allt pappersgrejs idag och droppat den sista kursen så nu läser jag bara på heltid.. tillskillnad från de flesta amerikaner som verkar läsa en massa exktra hela tiden! men å andra sidan betalar ju dom för att vara här, jag har ju semester =D Lite mat nu sen borde de vara torrt ute!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Måste ju fortfarande få påstå att din cykeltröja är bland det fjantigaste någonsin... Köp ny.