tisdag, augusti 15, 2006

Upptagen


Slänger in en bild från vårt klubb-hus där vi bor.. fin syn man fick när man kom hit första gången =D

Vart å fixat en massa skolsaker hela dagen idag.. men nu ska de mesta vara gjort iaf! å verkar få läsa de kurser som jag vill så de e bra.
Blev även en tur till nån sorts shoppingcenter där vi skaffade amerikanska mobilnummer, det roligaste var dock när försäljaren skulle kolla nå nummer på min mobil och när jag gav han den höll han på å tappa ögonen, sen gick han direkt med den till den andra försäljaren och visade den =D den andra killen muttra nått om att han hade läst om den på internet men trodde inte den gick å köpa än.. blev man allt lite nöjs som den prylbög man är =D kom precis hem nu iaf å ska hoppa in en snabbis i duschen för att fräsha upp mej lite, man blir ju smått svettig av å knalla runt i 35-40 grader hela dagarna!

Ska ut med lite folk till campus corner nu, e typ en massa små barer å sånt där som man kan springa mellan.. kommer nog bli gott! lär ju käka nån form av mat å.. de värsta e dock att jag fortfarande inte lagat ett mål mat än! men kommer nog bli ändring på de om nån dag tror jag iaf =D

en liten skoj sak e att de fanns massagestolar på shoppingcentret.. satt en gubbe å sov i en när vi kom dit men han hann vakna till liv innan jag fick upp mobilen..
De verkar även ha nå försmak för att ha sina tornadoskydd på toaletter.. har inte sett en enda som inte e på en toa än så länge...

Inga kommentarer: