torsdag, augusti 17, 2006

Sweet

Då har man även testat oklahomomas ute liv lite.. var en mysko kväll där den enda jag kände blev "sjuk" och åkte hem för att spy en massa i sin lägenhet... en tysk en bör kanske nämnas! vi var iaf hem till en stor svart snubbe som såg ut som han var plockad ut nån amerikansk film med basketspelare.. hängde i hans hus med hans flickvän å hon som jag å tysken hade hakat på.. tror hon heter Tahra.. Blev nån sorts fyllespel där jag å tysken inte fattade nått av reglerna så det var antagligen därför tysken blev sjuk å! jag klarade mej fint iaf så när vi kört hem tysken drog vi vidare till nån bar som låg en bit utanför stan vid alla shoppingcenter, dvs mitt på en stor parkeringsplats.. spelade lite biljard för å sen åka å äta på tacobell, de var riktigt gott måste jag säga!

Har även fått hem min longboard idag och lyckats köpa en cykel för $ 1,533 plus att jag öppnat ett amerikanskt bankkonto, måste ha ett amerikanskt visa för å handla över internet.. så fick till å låna Seans kort å betala cykeln med men de gick ju fint de med.. fick lite sämre växelkurs bara..
Nu har jag å en 2 meter lång fransman som heter Boris legat i poolen i nån timme, var ruskigt najs! =D de konstiga e dock att det finns en bubbelpool där ute å som det är uppvärmt vatten i, var 105 farenheit i den.. vet inte riktigt när man ska bada varmt ute då e helt varmt ute jämt.. men kanske blir najs i december eller nått!
bara byta lite kläder nu för att strax vandra iväg till skateshoppen å se vad som finns!
kanske köpa världens coolaste flipflops!

Inga kommentarer: