onsdag, augusti 30, 2006

En del av Bremen

Sitter och kollar på 100 höjdare.. sjukt roliga killar de där! borde kanske kvala in tungdanne strax innan dinosariemannen =D

Fått klagomål av min tyske room mate idag, han gnällde på att jag bara lagat två sorters mat sen vi kom hit! har ju bara lagat mat fem gånger så de e ju inge konstigt..!
Plus att jag aldrig sett den där smygtysken laga mat en enda gång hitills, idag käka han macka med smör och salamin.. inte ens nån färdig mat! Själv kokade jag ihop lite köttfärssås så de räckte till två matlådor också! smaskens, mycke enklare och göra de här för de e bara å steka köttfärsen och sen hälla i en massa pastasås som jag köpt =D

Börjar bli lite orolig för mitt körkort å, en del säger att man måste ha med sig en bil själv till uppkörningen...! förhoppningsvis inte.. annars blir de till å ragga upp nån amerikanska på campus å snabblåna hennes bil =D

Har också tvättat idag! så nu är alla mina kläder rena förutom två plagg, de var vita så de får vänta till simorrn...
Kan medela att mina skolböcker för denna termin kostade $ 653 vilket är 4767 kr... fy fan!

Vet nån vart man lägger tvättmedlet i denna maskin förresten? finns inga fack utanför hålet för de... och där vi lägger nu blir ungefär hälften kvar varje gång!?

4 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

Är du ingen husmor eller?... Du häller ju i tvättmedlet rakt i hålet... Har du missat det?

Hans sa...

jag brukar öppna locket på pelaren i mitten å lägga de där...

Jesper Löfgren sa...

Det chansar jag på är totalt fel, om det inte står att man ska göra det... Annars brukar det finnas en lucka vid vreden säger en på jobbet, annars ska du hälla det på kläderna...

Hans sa...

skitgrejer!