onsdag, augusti 23, 2006

Mmm..

Yes, Tarrah som vi träffade nu i helgen ringde nyss.. var lite halvknepigt å prata i telefon på engelska men gick rätt fint iaf! flöt ju på iaf så =D
annars har jag precis kommit ur duschen efter ett träningspass på gymmet här nere med boris.. körde alla delar som jag inte hade träningsverk i sen senast för att sen lira lite pingis, fick stryk med 2-1..! illa de.. men spöade han i både golf och badminton senast så =D
Skolan flyter väl på som vanligt där de som de går igenom verkar lite enklare än väntat vilket borde ge att jag kan ha de lite lugnt när jag e här =D
Sova nu iaf och sen försöka läs alite inför mina lektioner imorrn!
Min cykel kom inte idag heller.. sean var snäll och påminna mej om att det bara e den 22 augusti idag och inte den 23:e när jag prata med han så den kommer imorrn istället.. var till en cykelaffär här på campus idag å, de finns OU sooners tröjor å köpa för cykling å, sån ska jag ha!

Inga kommentarer: