fredag, augusti 11, 2006


Yes! då har man anlänt till ett 42 grader varmt Oklahoma.. Och bland de första man får se är att de har tornadoskyddade toaletter...!? e säkert riktigt bra å ha av nån anledning..
Kom hur som helst hit via chicago som också var de första man fick se av detta land, var helt sjukt stor flygplats! så såg man bara en massa stora bilar, tror de har nån form av förkärlek till stora bilar! det blev knappast bättre av å komma till oklahoma heller.. pickupernas hemland! det känndes ju fjantigt när vi åkte i en normalstor bil en del bilar som körde förbi var så höga så du inte ens såg upp till sidorutan på dem..

Blev också av med min älskling påvägen hit! fick inte ha longboarden som handbagage. så från arlanda skicka de den som nå specialpaket, gick hur fint som helst till chicago men sen sket de sig så nu e den borta.. fick nått nummer som jag skuller ringa till när jag fått tag på ett amerikanst telefonnummer å hemadress så de får bli nästa vecka..

Har även fått förklarat av en infödd Norman bo som bott de senaste året i danmark att detta var bibelbältet samt att de går stora tornados är på våren! =D rätt rolig tjej faktiskt, fick höra en massa konstigheter om stället, bor iaf 200 000 personer i norman så de e ju lite halvstort! var iaf hon som kom och hämta mej på flygplatsen, så man har redan fått prata en massa..
Nu borde man sova eftersom jag gick upp för 22 timmar sen men de blir ju konstigt då klockan bara e 20:10 här..! ja ja, får la snacka lite med min franska room-mate som jag ska bo med tills på måndag!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Schysst!... Bra med blog tycker jag, men, varför heter den Banan vs USA?... Borde det inte vara feat?... Jag gör dig en ny template senare idag så du slipper se ut som alla andra.