måndag, augusti 21, 2006

nya flippisar


Då var prison break slut och jag e helt nöjd! bra avsnitt! de enda jag sakna var mjölk.. har inte druckit mjölk sen jag kom hit.. har fått för mej att de ska smaka skit..!? så tror jag ska ta mej en promenad till andra sidan gatan där de ligger en 7 eleven och handla mej lite! de å salta pinnar så e kvällen som gjord sen!
Har även köpt ny flipflops idag.. blev inte de skittuffa som jag ville ha för de fanns inte i min storlek! skit!
Var iaf som gräs de man har fötterna på och precis under hälen var de som en golfboll så fanns de plats för peggar och en markeringsknapp på bandet som går över foten =D

Blev iaf dessa istället som e ruskigt sköna! 22 dollar gick de loss på =D men tror de e nått stort skatemärke här.. samma märke som mina shorts iaf..

Inga kommentarer: