fredag, augusti 25, 2006

Första amerikanska motgången..


Skulle ju fixa körkort idag men de sket sig lite.. man fick ha fyra fel på teorin å jag klämmde i med fem så får åka dit på måndag igen å fixa de.. Men jag cyklade iaf inte dit i onödan, skaffade mej ett ID när jag ändå var där så nu slipper man ha med sig passet på krogen ikväll! =D värre var de för boris som glömmde ett av två visumpapper och inte fick fixa nått alls.... En sak som e säkert är att jag inte gillar deras skyltar, fick en fråga om vad en gul rund skylt betyder.. det rätta svaret var att man närmar sig en järnvägskorsning! vad har hänt med de vanliga skyltarna med ett tåg på?

Kan nämna att jag käkat lite youghurt med flingor, en macka med grillad kyckling på och fem bananer idag..
även legat i poolen i två timmat då de var för varmt (38 grader) för att göra nått annat, efter de tog jag en cykeltur och plockade samtidigt upp mitt ID-kort som var tvungen att hämta på ett annat ställe, gubben på körkortstället tog foto och sånt på mej och sa att jag bara behövde plocka upp mitt ID sen, men icke! var tvungen och ta ett nytt kort när jag kom dit.. skitsnyggt med cykeltröja och hjälm-frisyr =D

Nu ska jag försöka ta mej till amerikanska motsvarigheten till systembolaget, köpa lite svensk sprit och nå annat gott!

1 kommentar:

Jesper Löfgren sa...

Haha... Allt ditt snack om att du är så smart, fan Hans, du misslyckas med att ta körkort i USA!... Tom. 16-åriga tjejer klarar ju av det... Gå och göm dig!